Tones födelsedag närmar sig med stormsteg. Jag har fått önskemål av Tone att ladda upp lite bilder på saker hon önskar sig. Men som rubriken lyder så är det bara tips och inget måste. 
Hon hälsar att eftersom hon fyller 1 och inte riktigt fattar grejen med att få paket så kan hon lika gärna önska sig lite inredning till sitt kommande rum.
 Bild
Ett fint litet bord
Bild
Läragåvagn/dockvagn
Bild
Gunghäst av något slag
BildEn mätsticka för att mäta hennes längd
Bild
Personliga tavlor med bokstäver/siffror. En brevlåda, men i ljusrosa, Såklart!
Bild
En söt liten klädhängare

De finns så mycket fint jag skulle vilja köpa till hennes blivande rum, synd bara att de kommer vara ganska litet. 
Jag kan inte komma på något annat hon önskar sig. Just nu är de överflöd utav alla möjliga leksaker på Theos rum, som dom sedan kommer att få dela på. Men nya leksaker är väl alltid roligt för barnen. 
Det är hennes första födelsedag och den ska självklart få bli speciell för henne, men hon kommer ändå inte minnas sina paket. Så lite självisk är jag och önskar inredning i födelsedagspresent.

Nu måste jag krypa till kojs.
I morgon väntar dagis för Theo. Han var där idag också och han stortrivs på kotten.