4 dagar över tiden och fortfarande ingen bebis på utsidan av magen. Jag har just avnjutit ett bubbelbad och hoppas att de kanske kan få bebisen att komma ut.

Jag och Theo trivs mycket bättre i de här vädret som har varit idag än de dagar då de är molnfritt och +25. Vi kan vara ute hela dagarna utan att svettas eller frysa, de är bara behagligt. Solen får gärna titta fram, men inte baaaara sol och inga moln.

Theo är inte på sitt bästa humör just nu, jag misstänker att de är dessa tänder. Förra veckan upptäckte jag tand nr 11 (sist var de bara 1 som kom upp, men nu har han fått en till). Och kan tror att de är ännu fler på g.
Då är de tillåtet att vara ledsen och äta dåligt.

Han är ju i alla fall sötast i världen! 🙂

Idag har Maria varit och hälsat på oss, alltid lika trevligt! Synd bara att de blir långt mellan gångerna. Men när barn nr2 har kommit kanske du vill hänga med på mina power-walkar? 🙂

Nu ska jag snart lägga lilleman, sen ska jag slänga upp fötterna i soffan och viiila! 🙂