Kristofer ligger i sängen och har feber, Theo och Tone sover så jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder från min och Theos vardag 🙂

Min glada kille 🙂

Mormor brukar komma och hälsa på efter jobbet på väg hem.

Theo "leker" med sin kompis Milia, här tittar dom på Tweenies på datorn.

Theo hjälper mig att baka kladdkaka.

Baka baka..

Theo hjälper till att städa, här är han med städvagnen på väg att städa toaletten.

Han skriker av lycka, inte gråt 🙂

Spänner sina stora muskler.

Sist med inte minst en bild till farfar och Margith, "barbapapa-bilen" han fick utav er i doppresent körs väldigt flitigt här hemma. Han gillar den jätte mycket! 🙂

Så, de var lite bilder från vår vardag.
Alla bilder på Tone ser nästan likadana ut (förutom kläderna), så de känns lite tråkigt att lägga ut. Antingen ligger hon i vagnen, i babygymmet eller i babysittern och ansiktsminerna ändras inte så ofta. Men jag ska lägga ut bilder ändå, för hon växer så de knakar och de kan ju vara roligt att se.