Idag blir Tone 3 veckor, tiden bara rusar förbi.
Även om dom små sover för de mesta så händer de en hel del i barns utveckling den första tiden.
Den tid som Tone nu är vaken så är hon med på ett annat sätt, hon fäster blicken och har idag gett mig 3 stycken leenden. Om de var magknip eller om de var åt mig hon log, de kan jag inte svara på. Men jag satt och tittade på henne, vi hade ögonkontakt länge och sen kom leendet.
De är härligt att se hur mycket hon utvecklas på bara 3 veckor.
På onsdag ska vi på bvc igen, då får vi se om hon vuxit något. Vi va där i tisdags förra veckan också, men jag glömde skriva upp måtten här, så jag tar de efter nästa bvc besök.

Annars har vi sjukstuga här hemma. Jag, Kristofer och Theo är snoriga och allmänt hängiga. Den minsta har vi inte märkt av någon sjukdom än, men de kommer väl de också.
Kristofer har iaf varit hemma från jobbet idag men kommer nog att jobba imorrn. Ingen utav oss 3 har feber utan bara snoriga.
De blir dock lite jobbigare för mig eftersom Theo inte är på strålande humör när han är snorig och hängig, de blir mycket tårar. Men de går de också.