Idag tog vi oss till bebiscafet på teg, med hjälp av min syster, annars hade jag inte klarat de med 2 barn + 1000 andra, känns de som.
Vi kom lagomt till sången, men den verkar inte Theo vara så förtjust i, han tycker mest om att leka.

Väl hemma fick vi besök utav systrana Lundström och deras små töser som är födda samma år som Tone. Mycket trevligt!
Som vanligt när de är barn inblandade så blir de rörigt och man får inte en lugn stund. Men de är härligt att umgås med andra som har barn, för då förstår dom hur man har de och man kanske inte kan sitta och fika samtidigt allihopa.
Men efter några misslyckade försök om att få till en sockerkaka så fick vi tillslut i oss lite fika.

Sen traskade jag iväg med Theo och Tone till skolans sandlåda för att leka lite.
Inte dom bästa kläderna att leka med i sandlådan, men ack så snygg han var min lilla pojk. Nystickade koftan och mössan som han fått utav farmor. De tackar vi för!

Leker i sandlådan på skolan

Snyggingen!

Förra veckan när vi var hos mamma och pappa fick Theo följa med på en tur och klippa gräset.

Klipper gräset med morfar

Och här är den härliga bastutunnan som dom skaffat till sitt nya hem ute på Kont. Underbart är bara förnamnet. Synd att jag inte gillar att basta bara.

Mamma och pappas bastutunna

Nu sover Theo och Kristofer har precis åkt iväg på hockey träning. Så jag och Tone myser ikväll också.
För oss här hemma spelar de ingen roll om de är fredag, lördag eller onsdag, alla dagar är detsamma och vi går och lägger oss i tid (ca 22.00, senast) för att orka oss upp när Theo är pigg klockan 6.00.
Jag längtar till sängen, men först ska jag se lite tv.
Gokväll på er!