Nu börjar allvaret, vardagen som 2-barnsmamma.
Igår började Kristofer jobba, men eftersom det var söndag och både mamma och pappa var hemma så tog jag barnen och åkte dit.
Men idag är jag hemma ensam med kidsen, och jag måste säga so far so god.
Theo är väl inte på sitt bästa humör, jag tror att de är någon blandning av trots och tänder. Får han inte som han vill så börjar han grina och de enda han går runt och säger är ”dedäää” och pekar på de han vill ha eller vill göra. Allt heter numera ”dedäää”. Men tur att han är charmig iaf!

Tone verkar ha ont i magen, den är konstant hård och de bubblar i magen. Annars är hon snäll men vill görna bli buren på.

Under graviditeten kunde jag inte dricka kaffe, då fick jag ont i magen och kraftiga sammandragningar. Men nu kan jag dricka kaffe igen och de behövs nog för att orka med dagarna.
Nu sover Theo och jag ska koka mig en kopp kaffe och vila.

Redan syskonkärlek. Theo tycker om att pussa och krama Tone.