Äntligen söndag! Får man tycka att de är skönt med söndag..
De har varit ett par slitsamma dagar, för en höggravid Linn, nu på slutet.

Som sagt i onsdags kom Nellie, som är Theos kusin från sthlm. Vi planerade innan sommaren att hon skulle komma och hälsa på några dagar under sitt sommarlov. Att de sen skulle vara när jag hade 1 vecka kvar till BF var ju inte direkt planerat.
Jag orkar inte många knop per dag, och de är raka motsattsen till vad en 9-åring gör.
Jag minns ju själv när man var barn och hade sommarlov, då ville man göra saker hela tiden och inte gå och lägga sig kl 21.00 (som jag är van nuförtiden).
Så mycket aktivitet och sena kvällar gör att jag tycker de är ganska skönt med söndag.
Men de har varit jätteroligt att ha Nellie här och Theo har inte släppt henne med blicken. Hon har varit till mycket hjälp och framförallt en rolig lekkamrat till Theo.

VI äter glass på framsidan

 

Familjen Lidberg/Lundberg bakar bullar

Fikar bullar på baksidan

Planen var att Nellie skulle åka hem idag (söndag), men hon åkte hem igår istället. Anledningen till de var att jag blev alldelens blöt i trosan och alla tyckte såklart att jag skulle ringa in till förlossningen för att kolla om de kunde vara vattnet. Jag var dock tveksam till de och ville inte åka in bara för att sen komma hem en timme senare. Men jag måste ju tänka på barnet också så jag ringde och vi fick åka in och kolla CTG osv.. allt såg bra ut och de var inget vatten som gått. Så vi får vänta ännu några dagar, men de är ju inte BF förän på torsdag.

Idag har vi varit på Göteborg och ätit Lunch med Kristofers 2 syskon och Kerstin. Så vi är inte speciellt hungriga nu men ska snart äta en sen middag och sen marängsviss. Mums! 
Sen måste jag även packa BB-väskan, kan vara bra nu när de inte är så lång tid kvar. Men förhoppningsvis behöver jag inte stanna 3 nätter som jag gjorde med Theo. Jag hoppas på max 1 natt och sen åka hem.

I veckan har vi inte mycket planer. Jag ska passa på att sova så mycket som möjligt på dagtid när Theo sover, för de behövs.. annars är jag inte människa.