Vilken underbar natt med lång sovmorgon vi fick. Trots 3 kisspauser inatt så sov jag som en prinsessa till kl 10.15. Tack mamma och pappa för barnvakten, de va superhärligt med en barnfri kväll/natt.
Igår gick vi på Lottas och åt en jättegod middag innan vi gick på bio som var 21.30. Sist jag var på bio var 07 eller 08 när jag såg ”Dumpad” i vällinby. Jag är inget fan av bio och kan efter gårdagen konstatera att jag fortfarande inte är de. Jag gillar film hemma på tven då man slipper vänta, man får prassla i godispåsen, men kan ligga skönt i soffan och framförallt så får man prata 🙂
Men filmen var bra och jag hade trevligt sällskap, så jag klagar absolut inte på kvällen.

Vi hämtade hem vår lillprins vid 11 tiden i morse och sen efter lite sömn så åkte vi iväg på busplaneten. Vilken lycka för Theo, han var helt galen och visste inte vart han skulle börja leka. Som tur var va lekfarbrorn Erik med och sprang efter vildingen, jag var nog för klumpig och hann inte med.
Theo verkligen ÄLSKAR busplaneten märkte vi, så de var inte sista gången vi var där. Men vi var ju inte ensam direkt, regnet har varit med oss hela dagen och därav antalet besökare skulle jag tro. Mycket liv och mycket barn, precis som de ska vara!

Imorrn har vi tänkt åka på badhuset ganska tidigt och sen fara på Nolia en sväng.
Än så länge har vi planer, så ingen bebis får titta ut än. Och inga bullar har jag hunnit baka så de måste jag göra nästa helg, sen kan bebis få komma 🙂

Nu är de lördags-mys som står på schemat! 🙂