..förhoppningsvis är de bara 18 dagar kvar nu. Men jag tror att de blir 29 långa dagar.
De är många som tror att jag kommer få för tidigt, men de är väl bättre att tro att den ska komma efter BF, då blir man inte lika besviken.

Jag vet inte om vi är klar med allt än.. De känns som att vi inte är lika noga den här gången som med Theo. Idag har vi iaf varit på stan och handlat lite byxor till bebisen och nappar.
BB-väskan är än så länge inte packad och har inga planer på att göra de än. Men på klädfronten är vi nog klar, vagnen och sängen/korgen är fixad.
Amnings-bh har jag kvar sedan Theo, men amningskudde saknas.. för den jag hade med Theo slängde jag, den var så dålig.
En bättre/större skötväska skulle vi också behöva, men de är inget måste.
Vi har säkert glömt en massa saker, men de tar vi då 🙂

Här är en bild från i torsdag när jag gick in i vecka 38.

Vecka 38 (37+0)

 Idag har vi som sagt varit på stan en sväng och sen for vi på maxi och handlade. Dagens höjdpunkt för Theo var såklart maxi, han verkar älska att vara där. Speciellt när han får köra brum brum.

Theo är helt galen i bilar!

 Imorrn åker vi nog till baggböle herrgård och fikar! 🙂
Ha en trevlig kväll! Kram