Ja vad har vi gjort i veckan som varit, jag skyller allt på graviditeten, men alltså minnet är inte på topp..

Vi har varit i stugan hos mamma och pappa och badat, solat, fikat och grillat. Vi har haft besök utav farmor/svärmor och grillat. Jag har nu äntligen klippt av mitt slitna hår, så nu kan jag spara igen. Vi har rensat i garaget och köpt en syskonvagn. En kort liten sammanfattning på våran vecka som varit.

Theo då. Jo vi har fått svar på varför han varit lite grinig, lös i magen, ätit dåligt och haft lite oroliga nätter.. 2 nya tänder har tittat fram. Han har klarat sig från feber och snuva den här gången och de är vi glada för. Så nu hoppas vi att han sover lite bättre om nätterna igen 🙂 Inatt sov han hela natten i sin säng i sitt rum, så nu vänder de.

Idag är de måndag och solen skiner idag också, men de blåser väldigt mycket. Jag och Theo ska nog lifta in med mor&far, in till Kristofers jobb och ta bilen där. Sen hittar vi nog på något mys. 
Ha en bra dag! Kram