Gokväll!

Nu var de länge sen jag skrev något igen, jag skyller på vädret, inte har man tid att sitta inne vid datorn när de är så fint väder ute. Och speciellt inte i veckan då Kristofer har varit hemma. Imorrn återgår han till jobbet 1 vecka och sen ledig 1 vecka efter de ist. De var tydligen mycket jobb och han tackade inte nej till att jobba. Jag har dock inte hunnit njuta utav hans ledighet än, ingen sovmorgon eller rolig utflykt har vi hunnit med. Det har bara varit en massa måsten i veckan känns de som. Så de är en besviken Linn som lämnar tillbaks sin sambo till jobbet. Hoppas på att nästa lediga vecka blir lugn men händelserik.

Vad roligt att ni gissar på datum för bebisens ankomst. Och ni är snälla som gissar på ganska tidiga datum, själv så tror jag den 29:e, 11 dagar över tiden.. de är iaf mindre än 16 dagar som de var med Theo. Men fortsätt gärna att gissa ni som inte har gjort de.
Jag ska sammanfatta alla gissningar sen, nu har jag annat för mig. Jag ska även sammanfatta veckan som varit lite kort, men de kanske blir imorrn.
Magen är tom och behöver lite mat för att orka vara vaken just nu. Så på återseende!