Den här veckan och semestern började inte så bra, Kristofer fick feber igår och är jätte förkyld. Jag åkte ändå in till barnmorskan igår och fick en grön OK stämpel i rumpan, allt såg bra ut. Mina naglar fick jag också fixade. Sen har K fått vila och jag och Theo har hängt.

Än så länge är jag och Theo friska, förhoppningsvis förblir vi de också. Jag känner inte av någon sjukdom än iaf. Imorrn hoppas vi på att K är lite piggare så att vi kan njuta av ledigheten tillsammans!

Theo är pigg och glad vid frukostbordet

 Förra veckan fick vi plocka våra första jordgubbar från våra jordgubbsplantor. Varken jag eller Kristofer är stormförtjusta i jordgubbar, de är jättegott men de räcker lixom med 2-3 st. Men de är iaf underbart att få plocka sina egna och Theo gillar dom!
Nästan varje dag kan vi fylla en full skål med gubbar 🙂 Så om någon kommer förbi och fikar kanske vi bjuder på lite gubbar.

Mums!!

Kristofer gick ju på semester redan i torsdags och då var vi där och hämtade honom efter att vi varit på lite ärenden. Då fick Theo för första gången åka RIKTIG traktor! Tidigare har han bara åkt gräsklippartraktor med morfar, men de är nog minst lika roligt.

Första åkturen!

Vi får se vad vi hittar på i veckan, de beror ju lite på hur min andre hälft mår. Men förhoppningsvis kan vi ta oss iväg till badhuset eller någon annan utflykt.
Lycksele djurpark är bestämt, och dollarstore när vi lix är där.. men när de blir av de vet vi inte. Helst så fort som möjligt kanske med tanke på alla branta backar som man måste traska i, och som sagt magen blir bara större och större!

Nu ska jag se på allsång på skansen och kanske äta en glass för ovanlighetens skull 🙂