Ännu en helg är förbi och lika så åsele marknad för detta år.
Helgen har varit lugn, vi har haft fint väder och trevligt sällskap. Vi tog oss till öl-tältet både fredag och lördag, även om vi kom iväg sent. På öl-tältet var de väl sådär, alla var fulla och skulle klappa eller kommentera magen, själv så frös jag och var hungrig. Förfesterna är alltid trevligast och jag fick träffa många vänner!
Öl-tältet stänger kl.02.00, vilket gjorde att vi kom isäng väldigt sent, men ändå måste man upp och hoppa med en pigg liten kille. Jag tror att jag fick sova sammanlagt 7-8 timmar på 2 nätter, så nu är jag helt slut med.

Marknaden var som vanligt, inget nytt direkt, men jag gillare ändå! Vi gjorde några fynd och köpte våra första nya plagg till bebisen, kanske är på tiden att vi börjar med de, men vi har ju Theos kläder som vi ska tvätta upp och återanvända.

Lilleman då? Jo hans helg har de varit allt annat än rutin på. Varken frukost, lunch eller middag har han fått vid ”rätt tid”, han har inte heller ätit nå bra, han har mest ätit korv.
Vi åkte på torsdagkväll för att han skulle sova i bilen och fortsätta sova inne, de sprack och han somnade inte förän vid 23-tiden tror jag. Redan där var vi ute och cyklade med hans rutiner. Långa dagar på marknaden gjorde att hans vila mitt på dagen blev senare och nattningen som började vid 19 var slut kl 21.30.. iaf på fredagen, på lördagen lyckades han somna vid 20.30. Vi var sammanlagt 6 stycken + Theo i lägenheten  och minsta lilla ljud gjorde att han inte kunde komma till ro. När han väl somnat så sov han hela natten i resesängen och vaknade vid 6.00-7.30.
Nu är vi hemma och Kristofer har semester i 2 veckor, nu ska jag få ordning på Theos rutiner igen!

De där med att Theo var så duktig och somnade själv i sin säng, glöm de, de var nog bara en liten fas han var inne i.. i ca 3 dagar.

Systemkameran har vi haft med oss, men inga kort är tagna, så jag har inga bilder från vår helg att bjuda på. Jag skulle ha tagit med min lilla kamera, men de glömde jag såklart.

I det stora hela så har helgen varit bra, lite för lite sömn men de kan vi ta igen nu när K är ledig i 2 veckor! Det är skönt att vara på hemmaplan och få lite rutiner igen.

Imorrn ska jag lämna pojkarna hemma och fara till barnmorskan och sedan fixa mina naglar, det ser jag fram emot!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!