Vart är all energi? Den är som bortblåst på dagarna, jag orkar ingenting och får ingenting gjort. Inte ens när lilleman sover, då vilar jag ist. Hoppas att de går över när lilla bebisen anländer.

Igår var vi ute på äventyr jag och Theo. Vi tog bussen in till teg, tillsammans med Maria, där for vi och hälsade på vår kompis Jessica och hennes 3 barn. Theo vägrade sova när de fanns så mycket annat att göra, man märker att han tycker de är roligt att leka med andra barn. Vi gick till en lekpark och där lekte dom hej vildt! Och jag fick umgås med Maria och Jessica, väldigt trevligt var de! Synd bara att vi ses så sällan eftersom Jessica egentligen bor i hörnefors.

Ikväll är de fotboll, Sverige – Japan. Jag tycker egentligen inte att de är så roligt att se på damfotboll, men de här vm har varit riktigt bra. Och nu när Sverige har gått så långt så måste man ju titta.
Egentligen skulle jag och Anne färga hår ikväll, men eftersom dom har legat i magsjuka så skulle vi skjuta på de tills efter helgen. Men jag är ju som jag är och vill göra de på en gång, så min andre frisör, Kristofer, fick rycka in igår. Han är riktigt duktig och säger åt mig när jag lägger mig i för mycket i hans arbete. Resultatet blev bra, inget fel på Kristofers färgning, dock blev de inte riktigt som jag tänkt mig. Jag ville få bort de vita i mitt hår och ha mer ”naturligt” blont, botten blev bra, men de hände ingenting på längderna så de får Anne fixa till sen 🙂 Och klippning måste definitivt ske efter helgen, mitt hår är så slitet och de är lixom ingen frisyr längre.

När Theo vaknar ska jag börja med middagen, vår ugn exploderade i fredags så jag får gå över till grannarna och låna deras. Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag!