sammandragning efter sammandragning efter sammandragning.. oj vad jag är less på detta nu.. och de är 1½ månad kvar, huvva.
De är ingenting som är bekvämt längre..

Gårdagen var iaf bra, vi åt gott på droskan och sen tittade vi på lite bilar i stan. Theo vägrade sova så han satt i sin pyjamas i vagnen och tittade. När vi väl satte oss i bilen påväg hem så somnade han efter 5 min, men vaknade såklart när vi skulle byta blöja på honom hemma.. sen vart de en lång nattning, med en supermysig liten kille. Vi fick sovmorgon till 8 i morse och sen fick jag sova lite extra, men har som vanligt så svårt att sova på morgonen när jag väl vaknat till, så vid halv 10 klev jag upp. Men de var skönt att få vila lite extra.

Theo och mormor badar fötterna i stugan.

 

Theo leker i sanden och Nelson vaktar. Vi måste nog skaffa en egen liten sandlåda, han älskar att leka i sanden!

Idag har inte varit någon bra dag för Theo, jag vet inte om de är för att han sov så konstigt igår eller om de är något annat.. Han har knappt ätit någonting alls och de tog nästan 2 timmar att få han att sova vid lunch. Han har varit lite lös i magen så de kanske är tänder på g. Jag tycker nästan att de verkar så, för man får inte borsta tänderna på honom heller.

Imorrn har dom lovat solsken, jag hoppas de är sant!
Nu ska jag kika på tv, tjing!